Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

filmlocatie

  • Pien Schaap

    Beste lezer van de laboratoriumpagina,

    Ik zoek locaties voor films.

    Voor een nieuwe Nederlandse televisiefilm ‘een Telefilm’ (zie hieronder) ben ik op zoek naar een (e.v. verlaten) laboratorium.

    De hoofdpersoon in het script woont samen met zin vriendin ook in dit laboratorium. Ze hebben het gekraakt.

    Ik zoek op korte termijn een industrieel aandoende ruimte die door kan gaan voor laboratorium/ annex gekraakte woonruimte (vanzelfsprekend ‘dressen’ wij de ruimte zelf met laboratoriumapparatuur, maar misschien valt er aan de muren of b.v. aan de ketels die er nog staan, de suggestie ‘laboratorium’ te wekken).

    De ruimte moet tenminste 40 m2 groot zijn, maar 150 m2 b.v. kan ook. Het gaat ons met name om de sfeer.

    Gebouwen van rond 1900 hebben vaak de sfeer die wij zoeken. Robuust, een beetje somber, maar wat ooit statig was. Oud en versleten is dus goed.

    Heeft u misschien tips voor mij? Wellicht schiet u opeens een locatie te binnen, of weet u een site die ik perse moet bekijken.

    Bij voorbaat hartelijke dank,

    Met vriendelijke groeten,

    Pien Schaap

    pienschaap@zonnet.nl

    Telefilms zijn Nederlandse speelfilms voor televisie, die inspelen op maatschappelijke thema's.

    De coproducties van onafhankelijke producenten en de publieke omroep worden uitgevoerd door het CoBO en krijgen financiële steun van het Stimuleringsfonds en het ministerie van OCW. Een Telefilm is in de eerste instantie bedoeld is voor televisie. Sommige van die films komen desondanks toch eerst uit in de bioscoop, zoals Familie, Off Screen, Cloaca, Het Schnitzelparadijs, ‘n Beetje Verliefd’ en Hannahannah.

    Deze Telefilm wordt geproduceerd door IDTV Film en zal medio 2009 uitgezonden worden door de VPRO.

  • marije hendriksen

    Beste Pien,

    Wij zijn tevens op zoek naar een een laboratrorium maar dan voor een tv commercial.

    Hebben jullie inmiddels al wat kunnen vinden?

    Ik hoor graag van je,

    vriendelijke groet Marije Hendriksen